jag älskar dig på ett villkor

inget bloggat alls idag, så får trycka in allt i ett enda inlägg nu innan jag går och lägger mig med fysikboken och sedan förhoppningsvis kan ta igen några timmars sömn :)

Det är ju favoritdagen tisdag så hade fyra snabba men effektiva timmar skola först. Kallt och eländigt och blev inte bättre av att komma hem ... lite för mycket chill och lite för lite plugg. = en hektisk timma plugg innan jag åkte in för att jämföra Peset med ED. Insåg nu i efterhand att det var ett stort misstag, jag fastnade lite för mycket för vissa saker på ED som jag inte vill göra .. (a)
Jaja, det är fortfarande månader kvar till val, så nu får det vara färdiggrubblat för ikväll.

Däremot...

så har jag en sticka i min tumme som inte velat komma ut sedan träslöjden i måndags. det enda som kommer ut är var, = inte bra. ont gör det också.

också är det fysik prov imorgon på ett område som jag avskyr.

också har jag träningsvärk i hela kroppen, hur det nu kan vara rimligt efter över tre månaders träningsuppehåll ... mer troligt att det är förkyldning påväg. Det kan kanske också förklara min spontana nöt-allergi-chock i söndagskväll ...
jag har nöt abstinens. men vågar inte smaka. det var läskigt ...

något mer ... ?
tror inte det. för sjuttielfte gången så hatar jag onsdagar, så blir lika surt att lägga sig ikväll som alla andra tisdagar och vakna upp och ha en heel onsdag framförsig. Men, har jag klarat det i 15 år och 10månader, så gör jag det imorgon också!

På ett villkor .... att jag får lyssna en sista gång på en mycket bra låt
all the above

GODNIGHT SWEETHEARTS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0