important

GODKVÄLL !
klockan är 20.22, och jag har gått och lagt mig. helt sjukt, jag tror aldrig det har hänt förut. Fast att jag lagt mig lär dock inte betyda att jag ska sova .. trots att det skulle vara det allra bästa.
Började kolla på Paranormalactivity förut, så det är anledning 1 till att jag gick och lade mig. Andra anledningen är att jag kan ligga här och läsa igenom kemi och plugga franska glosor. Anledning tre är helt enkelt att jag inte har något bättre för mig! ÅH DET ÄR TISDAG IMORGON, underbart värre.

-------------------------------------------------------



blir det inget mer inlägg senare, så säger jag godnatt med en bild som betyder istortsätt allt för mig just nu. Föreställer en tjej nere till höger som är så otroligt tacksam för att hon har de två andra tjejerna som finns på bilden. Hon är också väldigt tacksam för alla andra tjejer, och killar, som bryr sig så mycket om .. det där som .. ja. fan.

Kommentarer
Postat av: Nilla

love you!

2010-10-26 @ 13:29:49
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0