nattprat

mhm klockan är halv 4 och jag är helt obeskrivligt trött och förstår verkligen inte varför jag inte tar chansen att slänga ner datorn på golvet och bara slockna ... men jag vill inte. finns inget skönare än att ligga i sängen med mysig musik och bara .. vara. Eftermiddagen bestod av So-läsning och andra helt ovikta saker.

efter åtta någongång kom Malin & Hampus och hälsade på, sedan gick vi tillsammans och hämtade upp jenny, ner till emma, satt och prata, spillde cola, och kom nästan försent till ungdomsmöte i kyrkan. var på det som höll på till efter 11, sedan drog jag, malin och emma oss mot ännu en film hos emmis, mys :) och ja, jag somnade, fyra gånger och fattade ingenting av filmen.
Imorgon har jag ett mål, det är att sova ut. ska bli helt underbart skönt alltså !

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0