isbjörnarna dödar pingvinerna

dagens citat, jesperebefors.
hej. Min dag har varit super, mer än så hinner jag istortsätt inte säga just nu. Det enda jag oroade mig för idag var so-provet, som gick bra.
slutade skolan klockan tre, hämtad av mamma och sedan dess har jag bara varit hemma, besökt min älskade ekoruta, funderat på vad jag såg i min ekoruta, skrivit vad jag såg i min ekoruta, kollat på tv, inte orkat kunna kemiläxa och nu vill jag att klockan ska bli typ halv 10 så jag kan gå och lägga mig !
Värt att tilllägga att jag försov mig idag, det är inte ofta det händer kan jag säga.
Ännu mer värt att tillläga att det snart är helg, igen ! underbart.

godnatt gott folk, <3

frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0