bak & framtid

Pepparkaksdoften har satt sig rätt rejält efter ett antal timmar i pepparkaksbaksos!
Behövdes lite pluggpaus och en slutgiltig insikt i att man kanske inte kan livnära sig på pepparkaksdeg trots allt. fuck

Sitter och plöger igenom sida efter sida på nån hemsida jag råkade hitta innan. Tack vare den ska jag klara av mitt matteslutprov var tanken. Får se hur det blir med den saken!
Min andra, tredje och fjärde åtgärd för att underlätta närmsta veckorna innan lovet är Te, halstabletter och raggsockor då jag starkt börjar känna av konsekvenserna efter att ha sovit med öppet fönster i december.
Skyll dig själv kan man tänka. Men så tänker inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0