true FML

hijöauknkrtleian vilken dag det har varit.  

-Började med att komma till skolan som ett stort frågetecken, väntade 45 minuter och fick då info om vart vi skulle.  
-Satt och frös häcken av mig i Brahesalen på tre timmars ITinformation som mest bara krånglade och avbröts facebook pauser.
-Gick frustrerad in på fysiklektion, och kom senare ut ännu mer frustrerad.
-Åt äcklig lunch på papptallrick.
-Hade ett två timmar långt hål, innan vi gick i spöregn till Bowling city och kastade bowlinglklot i rännan och förlorade hur stort som helst.
-Drog mig hemåt - i ännu mer regn - två timmar senare än en vanlig torsdag.

för att inte tala om alla gånger jag varit extremt klumpig, snubblat och skrattat mig till magont av trötthet.

Länge sedan jag svävade av lättnad så som jag gör nu; jag är läxfri och imorgon är det fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0