Gäster är bra att ha ibland.

Hej Hej bloggeN! 
 
Detta är inte Hanna med det fluffiga håret som skriver, vilket ni säkerligen redan märkt. Istället är det jag, Gabriel, som trycker in lite blandade knappar på ett svart tangentbord för att på så sätt bilda förståeliga ord som ni alla trogna Hanna-läsare kan läsa. 
 
Jag sitter här framför Bonde söker fru och njuter av mina lite för brända pannkakor. Pannkakor är ganska svårt att steka tycker jag själv. Det måste vara rätt temperatur och så måste man ha mjöl i smeten.. Det var två av de väldigt många saker jag misslyckades med i min första smet. Den andra smeten blev ändå helt okej men som tidigare redan skrivit så lyckades jag bränna i stort sätt alla pannkakor. 
 
Just det, jag tittar på Bonde söker fru ja.. Vilket mysigt program ändå. Det är ju riktiga kändisar med i år. Vi har Bengt som ser ut som jultomten, Sven-Arne som ser ut som Ernst och så har vi ett Kolmårdstroll! Kan det bli bättre? Ja det kan det ju. Jag skulle hellre sitta på en vit sandstrand där de små sandkorna omger mina krokiga tår och solen håller på att dyka ner i det 30-gradiga havet. Solnedgången är ett faktum. 
 
Jag vill passa på att göra reklam för Ica:s jordgubbssylt. Den smakar precis som den sylt man får i skolan till de där torra, kalla och hårda pannkakorna som smakar som en blandning av aluminium och 3 månader för gammal grädde.
 
Med detta sagt tackar jag för mig! /Gabriel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0