20130123

Senaste veckan har bestått enbart av lite halvhjärtat pluggande till diverse skoluppgifter som för tillfället är i en mängd större än jag är kapabel till att hantera, därför är framgången och produktiviteten relativt obefintlig. 
Kanske dock inte fullt så obefintlig som min vilja att ta ett nytt andetag som krävs för ett Fysik1 slutprov. Just ett sådant andetag jag tog- och med obeskrivlig lättnad släppte ut, för drygt en månad sedan då jag skrev mitt första och det jag då trodde - enda - Fysik1 slutprov. Jag hatar det här.

Jag behöver stressa ned och koppla av och det tänker jag göra såfort jag lämnat in mitt prov imorgon; en helg hos pojkvännen på annan ort är den bästa och kanske enda rimliga åtgärden. 

Nu ska jag lägga mig med en 150p-kurs studiematerial under kudden, njuta av träningsvärken som råder i ben och armar och vem vet, kanske fullboras kvällen med ett Grey's Anatomy avsnitt. 

Nya tag. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0