stockholmo

har hållit igång i 16 timmar nu och det är helt sick hur mycket jag hunnit med idag.
5 timmars vistelse i huvudstaden
& 8 timmars bussresa, varav 4 av dem var bland de sjukaste, lamaste och bästa timmarna av högstadietiden. Det finns inte ord för hur det var, men det var nyckeln till att jag kom hem leende istället för gråtande.

jag berättar mer imorgon, inklusive bilder från idag.

hur ogärna och hur otäckt det än känns så är det skoldag imorgon också, en onsdag tillpåköpet. behöver minst två dagars ledighet nu, inte minst mina fötter ...

jag vill inte men däremot vill jag sova nu.
jag hoppas verkligen alla har haft en awesome dag och jag säger bara var nöjda med er själva för just det, en av mina svagaste punkter just nu har förstört hela min dag. och det kommer jag ångra föralltid.

SOV GOTTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0