två flugor i en smäll

tog tag i en sak idag som jag funderat på lite föör längre nu ...
gick efter skolan och besökte mitt tredje hem. Eller, det var i stortsätt mitt andra hem från när jag var typ 1 till 6 år eller nåt, gamla dagmamman. Helt sjukt vad minnen det finns i det huset, saker man kanske inte borde minnas eftersom det var över 9 år sedan jag lämnade det ...
men skönt att hon mindes mig iallafall.
Kände för att berätta vad det blivit av lilla Hanna från år 2000 ... en hel del faktiskt, ser man.

Det var ena anledningen till varför jag gick dit, den andra var hemkunskapsuppfigtsintervjun som låg orörd och ska vara inlämnad på torsdag, nu har jag svar på frågorna iallafall så dags att köra igång med reflektions skrivning!

Ganska ofrestande att dra av sig täcket och stiga upp ur sängen där jag befinner mig just nu... kan lika gärna lägga mig helt och hållet nu, ska upp igen om knappt 12 timmar ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0