angel


börjar med en grymt skön låt, lyssna !

och fortsätter med att konstatera att jag har haft en förvånansvärt bra dag ... mycket skratt, och då kan det ju inte vart mycket annat är bra. eller? uppdamsugade mössor och iphone spel, intressant matte lektion och intressant biologilektion. jag tycker om min klass och jag kan inte greppa att det bara är några månader kvar till jag måste lämna dem ... de tankarna + speciell musik på spotify går inte bra ihop. Så antingen byter jag låt eller börjar jag tänka på något annat och det kommer bli det andra för jag har ett papper religion och en fysikbok som behöver lite uppmärksamhet närmaste timman, sen jag har hela kvällen framför mig med chill :D

jag hoppas att ni haft en b-r-a dag, hörs senaree, Kram !

Kommentarer
Postat av: Nilla

sv: då kommer jag!

min fösta, var helt värdelös .. :( <3

2010-11-29 @ 15:51:21
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0