ett steg frammåt ...

sådanahär dagar gör mig bara svagare svagare o svagare tills ingenting längre hänger ihop

härlig kväll igår!
även härligt att gå upp halv 9 idag för att åka till perbraheymnasiet och skaffa sig en uppfattning om sin troligtvis blivande skola. Och visst levde den upp till mina förväntningar! Kollade noggrannare på de två programmen jag är inne på ... när jag gick därifrån kände jag mig säker. Men nu är jag helt nollställd igen, plötsligt lockar samhäll beteende vetenskap någon enormt ? Alltså det här kommer bli tuffa månader. Jag passade också på att kika in på lite kemi, matte och fysik lektioner... ganska intressant att jag på fysiklektionen luskade ut att jag just stod och blev mätt med ultraljud av en tjej som jag var vän med för fyra/fem/sex år sedan någotsånt ... det roliga är att hon inte har en blekaste aning om vem jag är. 1000spänn på att hon inte minns mig!

 
det är inte lätt alltså .. !



jaja, kommer av olika skäl nog hålla mig till mitt rum ikväll ... vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jag vet vad jag vill göra. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0