frågetecken

jahaa det var den gymnasiemässan det, och såhär mycket klokare blev jag av det :)
nej, men, det var faktiskt bra. väldigt rörigt dock, men jag hade inte heller så höga förväntningar så .. jag fortsätter med min uteslutningsmetod, men så nappar man ju på något av allt alla står och fjäskar om på mässan och nu är jag osäker igen ...
kanske ska ta en titt på högen av broshyrer och "reklam" man plockade åt sig idag, hälften är totalt ointressant men känns för hemskt att säga nej liksom .. :o

         

det var ganska roligt att vandra runt där iallafall och prata med folk, dock bränt min tunga på glögg och jätteont i fötterna efter hårda skoinlägg...
skönt att va hemma !
nu sitter jag och velar fram och tillbaka om det är värt att åka tillbaka till mässan med mamma...? känns inte så faktiskt. isåfall har jag ju ett par timmars ledig tid innan jag ska iväg vid 8 (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0