go for it girl !

tuesday, snöstorm !?
lite för blåsigt, lite för blött, lite för kallt för min del ... men visst är jag en av dom som älskar allt det vita som man alltid i början av vintern bara går och klagar på!
äntligen en hemmaeftermiddag, eller iallafall en stund. Blev ändrade planer, men positiva sådana för efter två missade bussar nådde jag och pernilla målet Tacobar för lunchätning och prat. Vi lyckades bra med båda delarna, jättegod mat också hann vi med att kika lite på stan också. Men bäst av allt var sällskapet, helt säkert! Ska unna mig att sitta här nu tills jag troligtvis åker in och kollar läget på min icke-framtida skola, nämligen John Bauer ... bara för att liksom. hörs senare, puss !


tack o bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0