hej varmchoklad

jag gick hem från bussen utan fötter idag, det var också en upplevelse .. !
det är som att vada i havet att vistas ute på vägarna i hovslätt just nu, snö upp till knäna på vissa ställen.

Sjukhuset gick BRA. Tog väl inte riktigt så lång tid som jag väntat mig, men var ändå ingen idé att åka in till stan så efter lite sjukhusfika åkte jag hem någon timma innan jag av någon anledning var tvungen att åka till skolan och kolla på film? Extremt onödigt skulle jag vilja säga. Den såkallade filmen vi kollade på var inte ens värd att kalla film. Så irriterande !
MEN kan ju inte påstå att jag hellre skulle varit vanlig skoldag...



NU SKA JAG VÄRMA MIG !

Kommentarer
Postat av: malin

skaffa bättre skor? :D

2010-11-24 @ 17:07:33
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0