hey, you

hej och hå måste vara minst köldrekord idag? kallt som attan, har längtat efter att få komma in sedan jag gick ut halv 8 imorse, och nu äntligen är jag inne !
lite halv rörig skoldag kan man säga, en lektion som bestod av läsning, sedan in till stan för att av någon anledning sitta en timma och titta på en seriös värdelös dansteater.. hade man förstått själva meningen, syftet, hade den nog dugit. Men det gjorde uppenbarligen inte jag, och ingen annan heller. 9D fick ta en senare buss hem, vilket gjorde att vi även drabbades av mat-katastrofen . och matkatastrofen innebar att pizzan var slut och leveransen krånglade, så vi fick helt enkelt ingen mat.
slutade som tur var tidigt, men åkte direkt ner till stan med mamma i desperat behov av skor. Jag var lika kräsen som vanligt men precis när vi höll på att ge upp så hittade jag ett par som skulle kunna duga. Har även med mig ett par fodrade converse, så nu är bara frågan vilka man ska behålla ... jag behöver hjälp!

Avslutade med en storhandling på maxi, så ska upp och hjälpa till att plocka iordning lite nu innan jag kan känna riktiga helgkänslan !

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror inte att fodrade converse funkar så bra när skorna blir blöta, varma kanske de är, men de blir ju fortfarande blöta, tror jag i alla fall!

2010-11-26 @ 17:19:15
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0