impossible

hemma från världens lamaste skoldag, helt seriöst ..
jag fick min sovmorgon, det är jag riktigt nöjd med. sedan fick jag gå, så gott som ensam från rosenlund nästan till huskvarna, tappade känseln i benen, fick skoskav och framför allt fick jag jäkligt ont i höften igen. väl tillbaka på badhuset där resten av klassen badade i en timma till fick jag sitta där inne och vänta.. också ensam. inte jätteroligt. Tillbaka till skolan och gick på bildlektion och sen var det u2 konserten. den däremot, var riktigt riktigt bra. kan ha lite med att göra att jag älskar u2.
slapp bli en av dem som tappade hakan när bussen bara åkte förbi busshållplatsen utan fick skjuts av en snäll en. Har ingenting att säga, för jag mår inte det minsta bra just nu. hörs kanske senare.
f*n.

Kommentarer
Postat av: jenny

du vet vart du har mig om du behöver mig, det vet du<3

2010-11-17 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0