lördag

och bara för det så är det jag som ska stå för frukosten idag .. !
gällde att tänka sig för när man öppnar skåp och lådor, annars kan man få sig en glad, eller kanske mindre glad överraskning i form av minitomater som på nåt vänster hamnat på lite fel plats ...
vad var det som hände igår egentligen?



jo jag hade en underbar kväll med tre underbara tjejer. Mer komplicerat än så är det inte.
kollade patetiska youtubeklipp, spelade piano, utvecklade pianospelet, pernilla dansade, åt popcorn, pernilla dansade lyssnade på Erase me fler gånger än vi är år tillsammans och byggde på våra skrattmagrutor genom alla fyra tillsammans genomföra mitt livs största facerape, på min facebook. GO TO BED !
jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Nilla

loveeeeee you!

2010-11-14 @ 17:03:48
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/
Postat av: malin

så bäst :D

2010-11-14 @ 20:43:06
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0