mysfaktor



yes, jag just nu. SO-plugg i litelite förändrat rum som jag trivs bättre än någinsin i. I ljuset av tända ljus i en skön fotölj med filt och perfekt pluggmusik är det faktiskt inte helt fel med lite andravärldskriget. Trots att det är lördag. Har ganska höga krav på mig själv inför det här provet, vill klara det ritkigt bra med tanka på mitt mvg på fördjupnings uppgiften förraveckan. Gott!
Idag har jag inte gjort nååågonting, jag har jobbat på min pianolåt som ska vara färdig på fredag och legat och glott på minst 656 avsnitt av favoritprogrammet. Njuter av att sitta här och veta att man har typ all tid i världen. Eller a, iallafall en dag. Men hallå det de e fortfarande lov. Ska fortsätta, är mitt inne i blixtkrigen spännande som tusan (;
Så är det, ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0