som om ingenting

snart början den klassiska nedräkningen, dagarna till julafton .. mycket troligt den bästa och mysigaste tiden på året. men tanken på nedräkning får mig att bli galen just nu, mest för att det är involverat siffror. Såhär ser det ut i mitt huvud nu. xyz123.



hade sett fram emot att åka iväg och dricka glögg och sånt hos några som vi skulle göra ikväll, men det slutade istället i frustration över matten som seriöst drog mig till vansinne. varför detta då? jo, matteprov imorgon. oroar mig alldeles för mycket som vanligt men jag är van. jag känner mig.

har alltså inte gjort något vettigt alls idag, mer än varit på sjukhuset möjligtvis.
Prio 1 i mitt liv just nu är att köpa nya skor! Det här håller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0