talk to me

jag är så himla trött så det finns inte ... kan väl säga som så att jag tar vara på mitt höstlov, fast till största delen av den mörkade delen av dygnet.. !

I fredags var det superfredag, en fredagkväll som de flesta andra, dvs. bra.
Lördags var det inget annat än slapp.
Söndags det dags för vår omtalade halloweenfest. Alla tjejer i klass 9D hos pernilla, svårslaget alltså!
bilder finns i mängder hos evelina och pernilla. Lade mig frammåt halv 5, vilket också säger hur mycket det blev av söndagen ... film hela söndagsnatten, = död hela måndagen. film hela måndagsnatten, = död hela tisdagen. nej, bara halva. någonting måste jag hitta på idag!
nu ska jag äta, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0