huvudet upp och fötterna ner

en helt oslagbar fredag !
började med MVG på so-provet. efter det musikredovisningen som gick hyffsat.
en halvtråkig franskalektion och sedan efter lunch var det dags för emma i min klass tur att ha sin "elevledda lektion" som var och en av oss ska ha i 9an. Emma hade dans, ledde och lärde ut. Jag satt sorgligt nog på bänken som åskådare, men galet var roligt det var! Tror jag sett de flesta sidor av mina klasskompisar nu, så sjuktsjuktsjukt roligt.
Härliga klass stämningen fortsatte när 70% av klassen tog bussen ner till stan och invarderade Jensens för att käka mat. Hur mysigt som helst och jag säger bara en sak: ni är så underbara.

ett ganska rejält antal lite halvkassa iphone bilder, men ändå något. ett betydelsefullt minne typ :)

     



HELG !

Kommentarer
Postat av: malin

tack för de 'fina' bilderna på mig..

2010-11-12 @ 18:13:55
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0