you didn't mean a single word

jag skojar inte när jag säger att jag nästan grät av lättnad nyss när jag äntligen fick sätta mig ner och värma mig under en filt. ska aldrig lämna denna underbara plats. iallafall inte förrän jag blir hungrig.

fredagen har varken chockat eller svikit.
skoldag som vanligt, bara lite kallare. startade ett band på musiken, och kollade på vals på musiken. efterskolan tog jag ettan till stan, mest för att få lite sällskap, eftersom jag skulle vidare till a6. Tänkte gå ett varv och kika lite bara och sedan gå till mammas jobb för att få skjuts hem. men när jag gått i ett par timmar och betydligt fler än ett varv så inser jag att jag tänkt heltfel tid...
hunger och hemskt ont i fötterna, men jag fick med tre saker hem som jag inte räkat med.














byxor, vila
kofta, bikbok
ring, lindex





fick plåga mig igenom ett varv på citygross också, för att tillsist hamna här och syta för att gå ut i kylan igen för att göra något av kvällen ... så sanslöst opepp men ska göra så gott jag kan ... dock inte förrän låååååångt senare ...
jag önskar alla en riktigt grym fortsättning på fredagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0