asgarv

jag var död igårkväll, så var det. Låg och kollade på film och myste hela kvällen, sket fullständigt i allting :)
Piggnade till lite sent på kvällen, vilket ledde till att jag också vaknade upp imorse i fullt dugligt skick för att gå till skolan, bara till 12 ju.

jag har skrattat hela dagen, igen. Så jäkla oseriöst och sjukt men jag är på topphumör just nu trots att jag mår skit igen. Dagens näst bästa var matteprovet som jag hade bra mycket bättre resultat på än jag väntat mig, hur skönt som helst ! Gjort bort mig något extremt idag också, men det är ju bra att man kan ha sååå roligt bekostnad, fast okej jag ska inte säga nåt för jag är van. och jag skrattade mest av alla. Sista timmarna råkade jag ut för mitt livs MOBIL-RAPE om det finns något som heter så ...
ber om ursäkt till alla som blivit offer för pernillas framtåg ... ;)
har nog aldrig jobbat så hårt på en lektion förut, *host* ...
jaja jag tycker om dig iallafall :)

ska packa & plugga nu, så det så !

puss

Kommentarer
Postat av: Nilla

JAG TYCKER OM DIG MEST! :D

2010-10-12 @ 16:08:59
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0