bloody sunday

iphone är bäst, det är egentligen det enda jag hade att säga :)
okej, nej, jag är inte beroende. inte än.

var som sagt uppe vid västersjön imorse, tänkte ju då bada men fegade ur i sista sekund ..
eller så var det helt enkelt så att vi gick tipspromenad och tog vara på det fina höstvädret :)
åkte hem och fikade lite, sedan gick jag ner till stadsgården och kollade på Hovslätt-innebandymatch. Vinst med 6-3 = roligt :) Åkte direkt vidare till Jula och MediaMarkt för lite iphone fix, så nu är den iallafall nästan komplett.
Planen var sedan att gå till söndag16, men insåg i sista sekund att jag inte skulle hinna ...
Nu ska jag hoppa in i duschen, Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0