impressionnant

fredagen är avklarad jag har en hel ledig helg framför mig, gooooott !
jag hostar som en vetintevad efter lite ansträngning förut, men annars mår jag hur bra som helst :D

Riktigt grym dag har det varit, verkligen 9D power. Hur glalet men samtidigt hur roligt som helst, ni är så bäst !
Franskaprovet hade helt seriöst inte kunnat gå bättre och det betyder att det bara är 2 prov kvar nu denna otäcka omgången, dock är det två ganska krävande men det fixar vi!

 
 Våran musiklektion kommer jag glömma sent, sent. Helt klockrent, shit vad jag längtar till nästan torsdag alltså (A) Fick jobba lite hela idrottslektionen med att skriva och räkna poäng, älskar att kolla på tempoboll, bästa möjliga avslutning på veckan typ !

NU funderar jag starkt på att baka något, har ju ett antal timmar innan det är kväll och dags att träffa lite vänner tror jag, perfa.





                            Puss & Kram !

Kommentarer
Postat av: Emma

HAAHHA ä det inte jag som står där på mattan? :J

2010-10-15 @ 17:03:15
URL: http://emmasaldner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0