never walk alone

nu har det vänt igen. Mådde lite sådär förut, men eftermiddagen gick superfort och nu känns det mycket bättre igen. värdefulla kommentarer som kommer precis i rätt stund, tack.
har pluggat under filtar i soffan ännu en gång, både mysigt och sjukt effektivt !

är förresten hos mamma nu igen, och måste tacka min syster som kom från ingentstans och kom ihåg våran nätverkskod bara sådär, helt sjukt :o Tror också jag med glädje kan konstatera att jag har täckning inne på mitt rum för första gången .. någonsin. SÅ HIMLA BRA ALLTSÅ :D

ska läsa igenom hkkn och kolla klart på bondesökerfru, sedan lägga mig i tid så jag är laddad för hemkunskapsprov och uppträdande med hela min klass, kan bli en grym torsdag alltså !

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0