ni bra



min lördagförmiddag i tre bilder ...
först innebandymatch, JIK vs. HIK, vänner mot vänner, vinnare mot förlorare ... ja. Hovslätt vann med 7-4 och det var väldigt roligt. Efter matchen vandrade jag och tre tjejer till Coffeehouse för ännu en chailatte, fika och prat. mycket mysigt i allt regnrusk som är ute. Efter en stund hängde Hampus på och fick plågas i ett antal klädaffärer i ett antal timmar, helnice. fast regnet kunde man ju sluppit känner jag ...

nu jag har precis klickat iväg ett mail till en släkting som förhoppningsvis ska hjälpa mig med sina erfarenheter av andravärldskriget så jag äntligen kan komma igång påriktigt med So-uppgiften !

När jag ändå håller på kan jag ta och berätta att jag troligtvis ska spendera även min lördagkväll med samma grymma tjejer, och sedan avsluta det med grejjs i kyrkan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0