NOSTALGI

jösses alltså, har spenderat mina två senaste timmar på hovslättskolan. trodde jag skulle svimma av minnen och känslor som kom när jag kom in, helt otroligt alltså :o
allt är sig likt. allting! träffat alla gamla lärare. Blir lika irriterad varje gång de säger att jag har blivit stor. De vet lika väl som jag att jag inte vuxit ett skit sedan jag såg dem sist, iallafall inte på längden !

Gambiamarknad vad det iallafall, syster sålde kladdkaka och massa grejs så bidrog med lite pengar till skolor i Gambia genom några loppisfynd till rummet ! :)

Gick hem till pappa, och där intill tvrumsväggen står ett elpiano.
lycka


Fick plötsligt världens kick så ska ut och ta tag i saker jag borde tagit tag i tidigare.
hjälpa pappa med mat, mys !
 
ha det fint, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0