oktober

jag hade rätt, sitter fortfarande med cybershot ...
ganska hektisk eftermiddag, har åkt till pappa och direkt efter det följt med och lämnat in bilen i norrahammar, sedan gått hem till ringarna i converse och höft ont = blåsor på hela hälarna och 10gånger mer höftont. Men en härlig höst promenad tillsammans med pappa i bästa tänkbara höstväder fick jag iallafall :D Har även hunnit med att räkna lite matte, + att jag vet vad jag ska skriva om i So:n nu !

Nu gör jag det mest otroliga av allt, jag kollar på fotboll !
har tippat resultat här hemma så nu gäller det att holland gör ett mål till, annars vinner inte jag och det är inte acceptabelt alltså. har blivit idiotförklarad ännu en gång idag, jag börjar seriöst ana att jag är blondare än jag trodde .. illa. Ska återvända till tv:n nu och efter det hopp i säng!
Ha en bra kväll, hat-onsdag imorgon = usch.

natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0