smile

har gått från världens tröttaste till världens piggaste.
fick något ryck och slängde ihop några kladdmuffins innan jag gick och lade mig i soffan. Uppenbarligen så ville något, någon eller rent av ödet mig för ovanlighetensskull väl idag, för på något vis så var jag uppe och tog ut muffinsarnan ur ugnen, trots att jag redan somnat.. vaknade några timmar senare och fattade ingenting.
helskumt, men muffinsarna blev goda och nu är jag som en ny människa igen, som kommer få extrema problem med att somna ikväll :)
Något pluggat blev det inte heller ... så det ska jag ta tag i nu.
Har laddad iphonen med massor bra musik nu så nu ska jag stänga in mig i mig själv ett tag och tänka.
Men först käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0