stenkool

men hallå var tar tiden vägen?
det är snart mörkt och 7 timmar kvar till fredag !?
sjuk torstad, och säger jag sjuk så menar jag sjuk. Jag har mer hemkunskaps ta-igen-läxa än någonsin, mina händer har knappt en cm2 fri hud-yta, jag är kär i jonas humor, vi har gått miste om massa klasskassa pengar tackvare simon och jesper, evelina skämde ut mig totalt på svenska lektionen ... och matteprovet kändes helt okej, förutom att jag kan ha räknat fel på 16/16 uppgifter. Hade besök av tandisläkisare idag igen som vi har gång per termin typ = BORSTA TÄNDERNA och flourlacka. borsta tänderna med andreas evelina och pernilla var roligare än jag trodde alltså



 



slutade eftermatteprovet och snart ska jag sätta igång med franska plugg, mmm som jag har längtat efter franska prov......
ska springa idag igen, inte ett dugg bra eftersom jag har ont redan nu men jag ska

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0