hjärta

börjar inse riskerna med det här nu,
ligger uppe halva nätterna och kan inte låta telefonen vara
har sedan inte heller lärt mig hur alarmet fungerar vilket leder till två nära 1timmas försovningar irad, idag var en av dom. Fullständig panik innan jag insåg att jag faktiskt skulle vara klar tidigare än jag är i vanliga fall, kanske man ska ta och inse faktum att jag har gått miste om ett parhundra timmars sömn i mitt liv? ;o inte undra på att jag är trött.

regn, regn, regn.
kan säga att det är blandade känslor inför vad vädergubbarna har att säga om om morgondagens väder ..
så länge man kan gå i Converse gör det detsamma.
och jag har längtat efter snö.


Har ägnat någon timma åt konsumentekononi,
nu kom jag precis ut ur duschen och ska strax
sätta igång med fysiken !



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0