smile like you mean it

åh då var man där igen, dags att packa iordning måndagens skolmaterial och börja fundera på läggningen ..
okej det där lät fel. på sömnen, mena jag.
Sedan förra inlägget har duschen gjort mig till en helt ny människa; en något piggare sådan !
Den lyckan jag kände i fredagseftermiddag är som bortblåst, man hinner inte tänka förrän helgen är över, jag hatar det!
Men jag måste erkänna att det lilla jag har gjort har varit väldigt jättejättejätte grymt obeskrivligt bra, så jag ska nog överleva en vecka på ljungarum till. Behöver lite omväxling känner jag, lite .. ja, events :D
behöver något att se fram emot helt enkelt.
NU ska jag sova, så det så.




PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0