we used to ...

godeftermiddag!
ingen tid över för bloggning överhuvudtaget idag, men ett litet snabbt blir det iallafall. Skoldagen gick hur snabbt som helst. utveklingssamtalet kunde inte gått mycket bättre. och inte franskaprovs resultatet heller för den delen.
Åkte in till stan efter skolan i desperat behov av kläder, men hunger och huvudvärk förstörde allting. Men åkte hem med ett par jeans & en blå tröja :)

Kom precis ut ur duschen nu och funderar på varför jag mår som jag gör .. det är inte roligt. Jag känner mig extremt stressad när jag tänker på veckan som kommer, ska ha tre jättestora arbeten klara som jag knappt börjat på, + en massa annat. fyyyy för stress alltså, men om några timmar startar min fredagskväll och den ska jag ta vara på mer än någonsin !

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0