flashbacks

vilken tv-kväll alltså !!



satt här inne och hörde en melodi jag kände igen allt för väl alltså ..
Det gulligaste programmet jag visste, med den gulligaste tjejen någonsin; kajsas ko !
kan i stort sett hela handlingen utantill, jag älskar det !
pappa sa alltid att jag var helt sjukt lik henne när jag var liten, och jag kan faktiskt hålla med i vissa lägen ..



när kajsas ko var slut, började nästa sköning!
Hitta Nemo som jag sitter och kollar på nu, massvis av klockrena citat,  ! <3




ooooch inte nog med det, om 45 minuter sätter jag mig tillrätta på riktigt och kollar på Ace Ventutra, den galopperande detektiven. Eller den galopperande hästen som jag råkade kalla den nyss.
Jim Carrey, min absoluta favorit. Humor på riktigt <3

HA EN GRYM LÖRDAGSKVÄLL

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0