heelg !

ÄNTLIGEN :D
första veckan i 9an som jag tycker har gått fort ! hur skönt som helst med helg verkligen.
men för att tagit mig hit har jag självklart varit ett par timmar i skolan också, men jag har iiingenting att klaga på.
sexdebatterande, musikredovisande, oengageradfranskajobbande, äckligmat och titta på idrottslektion.
träffade väldigt ovänatat på en massa gamla prao elever nere på lågstadiet, mycket jobbigare människor finns seriöst inte men ska jag vara ärligt så var det riktigt roligt att träffa dom igen!
Fick iallafall bekräftat att jag satt mina spår eftersom alla kom ihåg mig hur väl som helst.
Slutade klockan 1, och idag blev det äntligen av det som jag och mamma skulle gjort både igår eller förgår egentligen, nämligen åka till en tjej och kolla på sminkbord.
Hemma nu tillslut och har pluggat biologi, igen ! Känns som jag inte gör nåt annat nu för tiden.
Ska ta lite maat nu !

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0