klassfoto


nej, jag blir inte alls alltid bra på kort.
men de två senaste klassfotona har jag fatktiskt inte klagat över !
speciellt inte förra året när jag slapp sitta ner ... det var inget jag ens behövde drömma om år känner jag.
det man ser är att vissa var mer pepp än andra på den där "titta upp till vänster" grejen.
hur som helst så tycker jag om min klass väldigt väldigt mycket.


closer ...
ser varken bra eller dålig ut liksom, inget att direkt skämmas över vilket är väldigt skönt :o

                                                                                9D<3


Kommentarer
Postat av: Lokko

Mikaela ser glad ut, fniss.

2010-09-23 @ 22:40:58
URL: http://ohhdear.devote.se
Postat av: julia ferm

det är så när man är kort hanna, då får man aldrig stå :(

och fyfan va jag hatar det här kortet! :( <3

2010-09-24 @ 16:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0