kom igen då

nu är jag nåååågot mörare i armar och rygg än vad jag var när jag åkte härifrån, hur gott som helst !
maten står i ugnen och pappa sitter och skriker i soffan att det är superstars på tv, kikade nyss och jag kände igen mig. Råkade nämligen på nåt vänster komma in på den stadion när jag och pappa var ute och sprang en morgon när vi var i stockholm i somras, vi stod där och stirrade på en anslagstavla där det stod massa kändisars namn & resultat. onödigt att kolla när jag redan vet hur det kommer gå, fast ändå ganska roligt ;D

Pappa ringde nyss min mattelärare och de kom fram till att jag inte ska spela golf imorgon. tack höften ! :o
hade ju varit rätt gott att få ledigt, men istället måste jag till skolan och leta upp en elevensval grupp jag kan vara i hela dagen. jag som taggade filmkväll & sovmorgon, ÅH ! :(
menmen, sånt är livet. det här har inte varit någon höjdar dag för min del, jag hoppas er varit bättre.

frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0