pain

jisses vad jag ser fram emot den dagen då jag ska orka ta mig tid åt designen här ! :D
skulle varit great ifall det hände någonting på dagarna också så man hade lite att skriva om.
dock kan jag ju inte påstå att jag lägger så hemskt mycket tid åt den heller, men fick lite nytändning när jag fick lite hjälp med marknadsföringen av mikaela :j
jaja, nog om det och tillbaka till min händelselösa eftermiddag, jag är besviken på min måndag !
mest besviken är jag på min höft som har gått så långt att den hindrar mig från golfträningen, där någonstans går min gräns känner jag ! Men har i vilket fall trotsat den idag och kom precis gem från en prommenix uppe i flahult med pappa. mycket mysigt och det ska fortsätta nu med filmtajm om inga läxor förstör min kvällsplanering ..
det återstår att se.
kan passa på att säga att FILMTIPS är grymt välkommet !
Nu är det matdax, ha en grym kväll !

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0