pömsig

godafton.
träning avklarad. eller träning och träning, det var inte träning det var en dålig träning !!
= ännu mera höft ont och ännu mer sugen på SPRINGNING och ännu mer arget på att inte kunna springa ÅÅÅH.
nä, skulle bara säga godnatt.
målet med ikväll var att jag tänkte kolla på idol vilket jag gjorde också, en halvtimma men det är ju tanken som räknas. nu har jag tänkt att gå och sova, skulle nog vara bra om det blev av också tror jag.
idrott klockan 8 imorgon och jag känner en viss press att göra resultat i den där friidrotten, aj.
om två minuter ska ta med mig min musik och stänga in mig på mitt kalla rum. Puss.

frisk

Kommentarer
Postat av: sophia

fin blogg hanna! :)

2010-09-08 @ 15:38:15
URL: http://sophiafroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0