puss

sådär, nu har jag hämtat mig lite ;)
spenderade hela min tidiga eftermiddag på a6, från klockan 12 till klockan halv 6 då pappa kom och löste ut mig, men det var helt klart värt det med tanke på förra inlägget !
På de 5 timmarna hann jag iallafall hitta en tröja & en skjorta, och käka sallad på Olsen Twins kombinerat med lite plugg. So-prov imorgon, så kvällen har nästan bara gått åt till att sitta på köksbänken och prata politik med pappa. Jodå, roligt. Nu ska jag packa ihop lite grejor som ska med till mamma imorgon, och framför allt, bokstavligt talat börja knarka alvedon enligt läkares order, jag gillar det inte !

fädig dator'at för mig ikväll känner jag, godnight så hörs vi efter en tuff onsdag ! :)

frisk

                                                                    jag vill inget hellre än att hjälpa dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0