special

en halvbra dag kompenserade jag utmärkt med en desto mysigare kväll !
gick ut och gick en stund som enda möjliga träningsform just nu men gick ner till fotbollsplanerna och kollade på min första fotbolls träning denna sommar. Slutade med en pratpromenad med först två vänner, sedan endast en vän, och en väldigt bra sådan. 
när kylan vann gick ja in till dukat bord, och du är jag mätt och god på kyckling och ris, perfekt !
inga läxor, ingen brådska. och det är HELG !
inget skrivet på hela dagen idag; kom hem strax efter tre och satt och hade inte lust med någonting, typ.
blev väldigt sent igår kväll och hade sina konsekvenser idag, b.la. genom glömd mattebok och sviktande humör, inte bra. Ska undvika de problemen imorgon genom att lägga mig tidigare, som jag alltid säger.
lite bildbomb från hemkunskapen idag, fotograf pernilla, titta och njut ! :D


 
såhär god vad Emma & Malins soppa !


såhär god var min & pernillas soppa, gröt, kräm, kalladetvaduvill




snyggingen själv. lägg märke till skjortan !



trött ?



malin och pernillas riktiga jag !



nu säger vi godnatt; godnatt !

frisk

Kommentarer
Postat av: Nilla

haha, det är så det ska se ut ! :D

2010-09-10 @ 13:34:51
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lokko

Hanna, kvällen var underbar!

2010-09-11 @ 11:24:32
URL: http://ohhdear.devote.se
Postat av: malin

sv; tss, så kul var det inte (;

2010-09-12 @ 19:43:49
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0