tosda

eftermiddagarna bara försvinner när man går i skolan till tre !
tog en sväng och hämtade in lite växter från ekorutan direkt när jag kom hem, börjar bli en vana att smyga ner och titta till den eftermiddag efter eftermiddag ! Nu har jag iallafall massa grönt som ligger på bordet, och fick precis syn på en illgrön larv som inte syntes förrän den kröp på det bruna matbordet, sjukt mysigt alltså !
Min torsdag har varit great. Lite seg som alla torsdagar, men jag överlever ...
en väldigt underhållande håltimma iallafall måste jag säga, haha !
tänkte just skriva att jag hade läxfri eftermiddag men kom på att jag har ett par konsumentkunskaps frågor att göra eftersom jag hade lite annat för mig under lektionen ... ;D
Nu ska jag ta tag i mitt rum, städa itänker ni då men faktiskt inte, ordningsam som jag är.. för det första ska jag packa upp lite, sen ska jag börja packa inför morgondagen och sen, det bästa av allt som det kan hända att jag visar senare :)

måste sätta igång nu, vi hörs !

frisk





























jo men lite sådär stolt över ekorutan är man ju alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0