fredagsmys

nu har även jag kommit tillbaka till verkligheten.
det här är egentligen det värsta jag vet, slöa bort en hel dag. en lördag dessutom!

Min fredagskväll var great !
mötte upp 4 tjejer på santorin, kollade läget i kyrkan men kvällen slutade med filmkväll hemma hos emma.
såg the notebook, helt underbar film. själv klarade jag mig ifrån tårar, tillskillnad från vissa andra (a)
har inte lagt min innan tre på tre fredagar i rad nu, jag är trött :)

sov som en stock till klockan 10 jag sitter fortfarande i myskläder framför tvn med datorn i knät.

har faktiskt ingen aning om var dagen kommer ta vägen, men det visar sig !

frisk


Kommentarer
Postat av: Nilla

nej, vi såg the notebook ;)

2010-09-25 @ 14:58:15
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0