hundra till noll

en sån där dag när man gör saker man verkligen borde, sådana dagar borde va dom bästa dagarna !
tyvär känns inte så, har suttit sedan jag kom hem från kyrkan med plugg. Räknat oändligt med matte, och nu är jag helt genomlycklig när jag äntligen förstått grejen!
Skulle behövs lite helg nu, men istället blir det skola i en dag. Sedan golf en hel dag, sedan skola i tre dagar till.

Jag har gjort lite mer än pluggat idag, nämligen vågat mig ut på en 20 minuters jogging runda !
Jag sprang och log precis hela vägen, så sjukt underbart. Nu när jag ska ställa mig på högerbenet och höften bara ger med sig av ondhet är det inte lika underbart längre, jag hatar det här. Börjar seriöst undra var det ska sluta. JAG VILL SPELA INNEBANDY !

har ätit mat som lilla syster ätit ikväll, lite extra gott på något sätt :)
Nu ska jag gå till tvn en stund, kram !

frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0