I look forward

hemskt mycket hej efter en låång dag.
självaste mor min fyller år denna dag, så när jag inte pluggat har jag ägnat min tid med henne. fint. hur mycket tid det blev efter slutspurts-plugget nu kan ju diskuteras, men nu är jag iallafall klar för att gå till skolan en sista dag på tre veckor. har failat ett matteprov idag också, mindre bra.

Som sagt, blir ett litte rejälare adjö till ljungarumsskolan imorgon för ett bra tag; två veckors prao följs av Sportlov. Med två dagars udantag där vi ska klämma in två nationellaprov mitt i praon.

förväntar mig tre riktigt upplevelserika veckor nu...

en vecka på ryhov,

en vecka på stadskontoret,

en vecka i åre,


och däremellan härliga helger!


sedan, tillbaka till verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0