och jag, jag vet ingenting

hej.

Dagens humör: extremt mixat
Dagens mående: extremt mixat. egentligen väldigt dåligt. och ganska bra. typ.
Dagens borde: hitta på något
Dagens frisyr: utsläppt- lockigt
Dagens smink: inget smink
Dagens klädsel: mys rakt igenom
Dagens planer: dator, film, sova
Dagens materiella vill ha: hmm .. lite sällskap
Dagens fundering: vem är hanna frisk
Dagens beroende: iPhone & nässpray
Dagens tråkigaste: det mesta
Dagens längtan: vänner och tillbaka till vemdalen 
Dagens superlängtan: ÅRE !!
Dagens film: Sebbe & Toystrory
Dagens låt: Hannah Trigwell - Open !
Dagens sämsta: thepiratebay
Dagens bästa: Mamma !

höjden av lam dag. sovit mer än jag varit vaken och jag har väldigt svårt att se frammåt.
men allt löser sig. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0