skalman

börjar smått undra ifall det är något fel på mig påriktigt ..
tog en sväng till drömmarnas värld ytterligare två och en halv timmar i eftermiddags. jag tror jag är trött. och kanske sjuk. men jag ska inte bli sjuk. så kanske är det bra att sova.

ska piggna till med hjälp av en dusch tänkte jag.
och förbereda mig för imorgon, fast nä, det är mamma som ska inte jag ! :)

dagen har förövrigt varit kort, seg och tråkig tills en bra människa gjorde dagen till en bra dag genom ett par timmars prata-fika-äta-spotta-dregla på Waynes. De där sista behövde jag inte anstränga mig minsta lilla åt, det klarade hon så bra på egen hand. pernilla lindström ...

 



jag har rent ut sagt ingen aning om vad jag skulle göra utan denna tjej.
tur att vi har henne. väldig tur !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0