har ägnat kvällen åt att samla vuxenpoäng. suttit i skolans personalrum och lyssnat på föräldrarmöte om franskautbyte som ska ske senare i vår. resten av tiden har gått till att planera idrottslektion som jag ska leda imorgon. längesedan jag gruvade mig så för en skoldag. men, när den är över, avklarad, finito, DÅ, är jag ångest-fri. äntligen. Planerna med att lägga mig lika "tidigt" som igårkväll har redan gått i kras, men det kan ju alltid bli en förbättring från vissa andra kvällar. känner att jag just nu inte åstadkommer mer än meningslöst tidsfördrivsprat, så jag ska väl ta och göra mig färdig för att sova. Jag vet iallafall ett par kroppsdelar som garanterat inte säger nej till lite vila nu.

sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0